menu

Πέμπτη, 14 Μαΐου 2015

ΟΙ ΤΡΟΦΕΣ ΠΟΥ ΟΜΟΡΦΑΙΝΟΥΝ ΤΟ ΔΕΡΜΑ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΕΣ DIY ΜΑΣΚΕΣ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΤΥΠΟ ΔΕΡΜΑΤΟΣ

Οι τροφές που ομορφαίνουν το δέρμα και εύκολες diy μάσκες προσώπου για κάθε τύπο δέρματος




Ποιες τροφές μπορούν βρίσκονται στην υπηρεσία της ομορφιάς μας και με ποιον τρόπο μας βοηθάει η κάθε μια; Ποια είναι τα συστατικά εκείνα που ισοδυναμούν με τον καλύτερο πλαστικό χειρουργό; Μάθετε τι πρέπει να βάλετε στο πιάτο σας για να λάμψετε!

1. Φράουλες
Οι φράουλες είναι πλούσιες σε βιταμίνη C, δηλαδή τη βιταμίνη που αγαπάει το δέρμα σας. Η συγκεκριμένη βιταμίνη φαίνεται ότι δρα προστατευτικά για το δέρμα μας και αποτελεί απαραίτητο συστατικό για τη φροντίδα του ιδιαίτερα αν καπνίζετε ή εκτίθεστε πολύ στον ήλιο. Επειδή η βιταμίνη C έχει αντιοξειδωτικές ιδιότητες καταπολεμά τις ελεύθερες ρίζες, οι οποίες επιταχύνουν τη γήρανση του δέρματος και δημιουργούνται από το κάπνισμα και τον ήλιο. Μπορείτε να τις απολαύσετε με γιαούρτι και δημητριακά πρωινού ή ακόμη και σκέτες. Κάντε λοιπόν το δέρμα σας να δείχνει καλύτερο και ανανεωμένο μέχρι να πείτε… φράουλα.


2. Μήλα
Αρκεί να μην τα ξεφλουδίσετε όμως. Η φλούδα του μήλου περιέχει κερσετίνη, ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό που προστατεύει και από τον καρκίνο του δέρματος. Τα μήλα είναι επίσης μια καλή πηγή φυτικών ινών, που σημαίνει ότι θα αισθάνεστε χορτάτοι για ώρες μετά το φαγητό.


3.
Καρύδια
Οι Ξηροί καρποί, κυρίως τα καρύδια, τα αμύγδαλα και τα φουντούκια, είναι πλούσια σε ωμέγα-3 λιπαρά που είναι πολύτιμα για το δέρμα σας καθώς το προστατεύουν από την ξηρότητα. Οι ξηροί καρποί έχουν επίσης υψηλή περιεκτικότητα σε αργινίνη, ένα αμινοξύ που βοηθά να κάψετε λίπος.

4. Πιπεριές
Οι μικρές κόκκινες καυτερές πιπεριές από τις οποίες γίνεται το τσίλι περιέχουν καψαϊκίνη, μια ουσία η οποία προσδίδει στην πιπεριά την καυτερή της γεύση, αλλά μειώνει παράλληλα και το αίσθημα της πείνας, σύμφωνα με μια μελέτη που δημοσιεύτηκε στο "European Journal of Nutrition» το 2009. Μια καυτή μπουκιά λοιπόν θα μπορούσε να αξίζει τον κόπο…

5.
Μαρούλι

Η βιταμίνη Α και το κάλιο μπορούν να κάνουν το δέρμα σας να λάμπει. Και τα δύο βρίσκονται στο μαρούλι και τα σκούρα πράσινα φυλλώδη λαχανικά που επειδή περιέχουν αντιοξειδωτικά βοηθούν το δέρμα σας να προλάβει ή να καταπολεμήσει τη φθορά, που προκαλεί ο ήλιος, τις ρυτίδες και τον καρκίνο του δέρματος.

6. Τσάι
Το τσάι είναι μια σημαντική πηγή αντιοξειδωτικών, τα οποία καταπολεμούν τις ελεύθερες ρίζες και προλαμβάνουν τασημάδια της γήρανσης. Το πράσινο τσάι είναι επίσης γνωστό για μια ένωση που περιέχει (EGCG) και η οποία βοηθάει στην ανάπλαση των κυττάρων της επιδερμίδας.
Πηγή:www.lifezone.gr

Σπιτικές μάσκες προσώπου με αυγό για κάθε τύπο δέρματος
Γρήγορες μάσκες με βασικό υλικό το αυγό για σύσφιξη και ενυδάτωση. Οι πρωτεΐνες που περιέχονται στο αυγό κάνουν "δουλειά" και στο πρόσωπό μας! Φροντίζουμε να μην εφαρμόζουμε στην περιοχή των ματιών και του στόματος. Αυτό ισχύει για όλες τις μάσκες αλλά στο αυγό πρέπει να είμαστε πιο προσεκτικοί λόγω της σαλμονέλας. 
Για ξηρό δέρμα,  που χρειάζεται περισσότερη ενυδάτωση, χρησιμοποιούμε μόνο τον κρόκο του. Τον χτυπάμε και τον εφαρμόζουμε στο πρόσωπό μας για 30 λεπτά. Ξεβγάζουμε με χλιαρό νερό. 
Για λιπαρή επιδερμίδα, χρησιμοποιούμε το ασπράδι του αυγού μαζί με λίγες σταγόνες λεμόνι. Αν θέλουμε μπορούμε να προσθέσουμε και μέλι. Αφήνουμε και πάλι τη μάσκα για μισή ώρα και ξεβγάζουμε με χλιαρό νερό. 
Για κανονικές/μικτές επιδερμίδες, χρησιμοποιούμε ολόκληρο το αυγό. Το χτυπάμε, το εφαρμόζουμε για 30 λεπτά και ξεβγάζουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου