menu

Πέμπτη, 26 Ιουνίου 2014

ΤΣΟΥΜΟΥΡ, ΤΟ ΠΟΝΤΙΑΚΟ ΟΡΕΚΤΙΚΟ!

Τσουμούρ, το ποντιακό ορεκτικό!

Ένα πανεύκολο, γρήγορο και γευστικότατο ορεκτικό με καταγωγή από τον Πόντο!


θα χρειαστούμε:
4 φέτες ψωμί μπαγιάτικο (κατα προτίμηση χωριάτικο) σε κύβους
2 αυγά
αλάτι
πιπέρι
1/4 φλυτζ τσ έξτρα παρθένο ελαιόλαδο

Παρασκευή, 20 Ιουνίου 2014

Γλυκοπατάτα, η θαυματουργή!


Γλυκοπατάτα, η θαυματουργή!




Ενώ η πατάτα είναι ένα από τα πιο σημαντικά λαχανικά σε κάθε ινδικό νοικοκυριό, η μακρινή ξαδέλφη της η γλυκοπατάτα είναι ένα από τα πιο θρεπτικά τρόφιμα, όταν πρόκειται για την υγεία και την ομορφιά.
Οι γλυκοπατάτα περιέχει ωμέγα-3, λιπαρά οξέα μαγνήσιο, φώσφορο, κάλιο, νάτριο και ψευδάργυρο και βιταμίνες Α, Β, C, Κ και Ε. Η βιταμίνη Α, Β και C έχουν αντιοξειδωτικές ιδιότητες που βοηθούν στην καταπολέμηση της των ελεύθερων ριζών.


Τετάρτη, 4 Ιουνίου 2014

Βερίκοκα, ασπίδα για την όραση

Βερίκοκα, ασπίδα για την όραση


Όλοι γνωρίζουμε ότι τα καρότα διατηρούν την όρασή μας σε καλή κατάσταση, αλλά φαίνεται ότι τα βερίκοκα είναι ακόμη πιο ωφέλιμα. Τα αποτελέσματα μιας μελέτης που δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό έντυπο «Archives of Opthamology» έδειξαν ότι η κατανάλωση 3 ή περισσοτέρων μερίδων φρούτων την ημέρα μειώνει τον κίνδυνο εκφύλισης της ωχράς κηλίδας λόγω ηλικίας κατά 36% συγκριτικά με την κατανάλωση λιγότερο από 1,5 μερίδας φρούτων καθημερινά. Η συγκεκριμένη ασθένεια αποτελεί την κύρια αιτία απώλειας της όρασης στους ηλικιωμένους ενήλικες.