menu

Τετάρτη, 4 Δεκεμβρίου 2013

Μάθε πώς να... δημιουργήσεις τα δικά σου ισχυρά αντιοξειδωτικά συμπληρώματα με μέλι και κουρκουμά!


Μάθε πώς να... δημιουργήσεις τα δικά σου ισχυρά αντιοξειδωτικά συμπληρώματα με μέλι και κουρκουμά!








Ο καθένας από εμάς φοβάται η ακόμα βιώνει τον καρκίνο. Υπάρχει πάρα πολύ ρύπανση, ακτινοβολία, κακό φαγητό και κακό νερό στον κόσμο μας. Τα αντιοξειδωτικά είναι ένας πολύ ισχυρός τρόπος για την καταπολέμηση των κινδύνων αυτών στο εσωτερικό των οργάνων μας. Αυτά τα συμπληρώματα αντιοξειδωτικών είναι ένα θαυμάσιο δώρο!




.. Η συνταγή αυτή έχει βασιστεί πάνω σε μια παραδοσιακή ιατρική της Βιρμανίας. Στη Μιανμάρ, υπάρχουν διάφορες ποιότητες του κουρκουμά, που χρησιμοποιούνται για συγκεκριμένους σκοπούς. Μια χρήση του είναι για το καθαρισμό του αίματος ... ειδικά μετά τον τοκετό. αναμιγνύεται με άγριο μέλι δάσους για να γίνει χάπι που λαμβάνονται από τη γυναίκα επί τουλάχιστον δύο εβδομάδες μετά τον

τοκετό.Προσθέτοντας ισχυρά αντιοξειδωτικά στο μέλι είναι ένας γρήγορος τρόπος για τα κύτταρα του σώματός μας να αφομοιώσουνε τα αντιοξειδωτικά. Αυτή είναι μια πολύ απλή συνταγή χρησιμοποιώντας μερικά από τα πιο ισχυρά αντιοξειδωτικα μπαχαρικά !





ΒΗΜΑ 1: ΑΝΑΚΑΤΕΥΕΤΕ ΤΑ ΜΠΑΧΑΡΙΚΑ ΣΑΣ



Ανακατεύετε (αφού τα έχετε πρώτα περάσει από το γουδί) τα μπαχαρικά σας μαζί σε ένα μπολ. ​​Σε αυτήν την συνταγή χρησιμοποίησα περίπου:

1/2 κουρκούμη
Η κουρκούμη είναι το κίτρινο μπαχαρικό που χρησιμοποιείται ευρέως στο Ινδικό κάρυ. Έρευνες έχουν αποδείξει ότι η κουρκούμη είναι πιο αποτελεσματική από ότι τα κοινά φάρμακα με στεροειδή σε οξείες φλεγμονές. Το κύριο συστατικό της κουρκούμης είναι η κουρκουμίνη που καταστέλλει τον πόνο μέσω ενός παρόμοιου μηχανισμού με αυτόν των κοινών φαρμάκων, χωρίς όμως να προκαλεί παρενέργειες.
1/4 γ. κανέλα
1/4 γ. γαρίφαλο
μπορείτε να βάλετε και τζίντζερ (η ακριβής δόση των μπαχαρικών δεν έχει τόση σημασία αρκεί να επικρατεί σαν βάση η κουρκούμη)
Σε αυτό προστίθεται μια πρέζα μαύρο πιπέρι και τσίλι σε σκόνη, αυτά τα μπαχαρικά βοηθούν το σώμα να απορροφήσει τα αντιοξειδωτικά ακόμα πιο αποτελεσματικά. Εάν δεν έχετε όλα αυτά τα μπαχαρικά απλά χρησιμοποιήστε όποιο έχετε, αν έχετε κάποιο άλλο ισχυρό αντιοξειδωτικό βότανο ή μπαχαρικό μπορείτε να πειραματιστείτε με την προσθήκη του.

ΒΗΜΑ 2: ΑΝΑΚΑΤΕΥΕΤΕ ΤΟ ΜΕΛΙ ΜΕ ΤΑ ΜΠΑΧΑΡΙΚΑ
Βιολογικό Μέλι  Τοποθετήστε το μείγμα των μπαχαρικών μέσα σε ένα μπολ και ρίχνετε από πάνω λίγο,λίγο μέλι με προσοχή! μην σας πέσει πολύ μέχρι να μαλακώσει το μείγμα πρέπει είναι σαν μια ζύμη.

ΒΗΜΑ 3: ΠΛΑΣΤΕ ΤΑ ΧΑΠΙΑ
Βεβαιωθείτε ότι τα χέρια σας είναι καθαρά και στέγνα. Πλάσετε  μικρές μπάλες από το μείγμα.Το μέγεθος των χαπιών που κάνετε θα εξαρτηθεί! Αν είναι για ένα παιδί  μπορείτε να τα κάνετε μικρότερα. (Δύο ή τρία η δόση).
Εάν το άτομο δεν έχει κανένα πρόβλημα, κατάποσης,  τότε μπορεί να γίνουν μεγαλύτερα αυτό θα σας εξοικονομήσει χρόνο. !

ΒΗΜΑ 4: ΣΤΕΓΝΩΜΑ ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΕΣ ΩΡΕΣ
Τοποθετήστε τις μπάλες σε ένα πιάτο ή δίσκο, ώστε να μην εφάπτονται μεταξύ τους. Αφήνεται να στεγνώσουν στον ήλιο για μερικές ώρες  (ανάλογα με την ένταση του ήλιου) μέχρι να είναι στεγνά. Χρησιμοποιήστε μια αιχμηρή σπάτουλα αφαιρέστε τα  από το δίσκο και τοποθετήστε τα σε ένα γυάλινο βάζο.
Εάν δεν έχετε καθόλου ήλιο μπορείτε  να τα βάλετε στο φούρνο για περίπου 10 έως 15 λεπτά για να στεγνώσουν.σε πολύ χαμηλή θερμοκρασία  Πάρτε 2-3 χάπια κάθε βράδυ πριν από τον ύπνο. (Το ποσό θα πρέπει να ισούται περίπου με ένα κουταλάκι του γλυκού μπαχαρικά). Πάρτε περισσότερα αν νομίζετε ότι  έχετε δεχτεί πολλή ακτινοβολία.

Πηγή: mothernature.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου